Regel het gemakkelijk online
Het is ook mogelijk om online een afspraak te maken. Dit kan door in te loggen in het patiëntenportaal. Via het patiëntenportaal kunt u ook:
- Herhaalrecepten aanvragen
- Vragen stellen aan uw huisarts
- Uw dossier bekijken
Op het moment dat u een consult wilt aanvragen, kunt u ons bellen tussen 08:00 – 12:00 uur. U kunt ons ook bellen voor het aanvragen van een huisbezoek, een telefonisch consult en voor andere algemene vragen aan de assistente.
Alle consulten – ook die bij de doktersassistenten – gaan op afspraak. Bij het maken van een afspraak wordt 15 minuten gereserveerd. Als de afspraak geen haast heeft, zal de assistente u soms het voorstel doen later in de week te komen. Denkt u meer tijd nodig te hebben of komt u met meerdere personen? Laat dit dan weten bij het maken van een afspraak.
Als u belt voor een afspraak of visite zal de doktersassistente u een aantal vragen stellen over de reden van uw komst; dit wordt triage genoemd. Dit doet zij om in te schatten of er sprake is van een spoedsituatie en om te kijken hoeveel tijd u nodig heeft. De vragen die zij stelt zorgen ervoor dat u de juiste hulpverlening krijgt op het juiste tijdstip door de juiste persoon.
Bij het niet verschijnen op uw afspraak, brengen wij u een bedrag in rekening.
In geval van spoed: kies 1 in het keuzemenu.
Het is ook mogelijk om online een afspraak te maken. Dit kan door in te loggen in het patiëntenportaal. Via het patiëntenportaal kunt u ook: