Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht u toch niet tevreden zijn over een van onze medewerkers of over onze praktijk, dan horen wij dat graag van u. Wij vinden het belangrijk om uw klacht met u te bespreken en om hiervan te leren.
U kunt uw klacht schriftelijk kenbaar maken. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier. Zodra wij het ingevulde formulier hebben ontvangen, gaan wij met uw klacht aan de slag. Wij nemen contact met u op om te bespreken, hoe wij met uw klacht omgaan.
Beste meneer of mevrouw,
Misschien heeft u in het nieuws gehoord dat de huisartsenzorg toeneemt en er steeds minder personeel beschikbaar is. Daardoor hebben onze assistentes het erg druk. Wij moeten daarom keuzes maken om goede zorg te blijven geven.
Vanaf dinsdag 22 april 2025 zijn wij anders bereikbaar via de telefoon. U kunt ons bellen tussen 08:00 en 12:00 uur en tussen 13:00 en 15:00 uur.
Is er spoed? Dan kunt u ons zoals altijd bellen tussen 08:00 en 17:00 uur. Kies dan optie 1 in het keuzemenu.
Wij hopen op uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Het team van huisartsenpraktijk Randwijck