NL
Bel ons
Menu Sluit

Veelgestelde vragen

Waarom vraagt de assistente met welke reden ik een afspraak met de huisarts wil maken?

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Al onze assistenten zijn medisch opgeleid en kunnen middels deze vragen een inschatting maken van de aard van de klacht en de urgentie op consult te komen. Tevens is ze opgeleid om advies te geven. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Hoe kan ik mij als nieuwe patiënt inschrijven bij huisartsenpraktijk Randwijck?

Op dit moment is de praktijk gesloten voor nieuwe patiënten.

Hoe vraag ik een telefonisch consult aan?

Indien u een vraag heeft aan uw huisarts, waarbij u inschat dat het niet nodig is om naar de praktijk te komen, kunt u tussen 08:00 en 12:00 uur een telefonisch consult met uw huisarts aanvragen bij de assistente. Zij zal u vragen op welk nummer u bereikbaar bent, zodat u teruggebeld kunt worden door uw huisarts.

Door de hectiek van de dag is het niet altijd mogelijk om u op een specifieke tijd terug te bellen. Zorgt u er alstublieft voor dat u  bereikbaar bent!

Hoe vraag ik een e-consult aan?

Heeft u een korte medische vraag of een vervolgvraag op een consult? Stel deze vraag aan uw huisarts middels een e-consult. U ontvangt dan binnen enkele dagen een antwoord van uw huisarts. Het stellen van uw vraag kan in de online patiëntenomgeving en in de app ‘Uw Zorg Online’. De app kunt u downloaden op uw telefoon.

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Goed contact met uw zorgverlener is belangrijk. Mocht u niet tevreden zijn of een klacht hebben dan adviseren wij u om dit eerst met de betrokkene en/of uw huisarts te bespreken.

Geven jullie reizigersadvies & reizigersvaccinaties?

Helaas doen wij dit niet. Voor reizigersadvies en reizigersvaccinaties kunt u contact opnemen met KLM Health Services, via 020 – 649 43 34. Met een professioneel medisch advies van de reizigersverpleegkundigen weet u precies welke vaccinaties voor uw reis én persoonlijke situatie worden aangeraden. Vaccinaties en andere preventieve maatregelen kunnen namelijk helpen om u weerbaar te maken tegen ziektes waartegen u dit normaal gesproken niet bent, zeker in het buitenland.

Doen jullie ook (rijbewijs)keuringen?

Onze huisartsen verrichten geen keuringen. Voor keuringen verwijzen wij u naar Nauwkeurig.nl. Voor vragen of het plannen van een afspraak zijn zij telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur op telefoonnummer 088 – 111 34 56.


Contact
Inloggen patiëntenportaal
Choose language
Nederlands Nederlands
English (UK) English (UK)